• neden sevgilim yok

    497.
    yoksa yok amına koyim her dakika gelip buralara şundan şundan işte ben çok elitim havaları vermeyin ya, yok olduğu için yok işte.
    1 -1 ... 1618 lll v x 7
  • 5 yaşındaki erkek çocuğunun cevapsız çınlama dansı

    6.
    Laiklikte çığır açmış ailenin dramı.
    1 -2 ... 1618 lll v x 7
  • efendiler yarın islamı yıkacağız

    2.
    (bkz: hayallerde yaşıyor bazı ibneler)
    1 -3 ... 1618 lll v x 7
  • laiklik

    1193.
    Laiklerin sürekli övdüğü amerikada olmayan salakça kurallar.
    1 -3 ... 1618 lll v x 7
  • atatürkün tablosu kaldırıldı yerine tv asıldı

    3.
    Güzel bir karar.
    1 ... 1618 lll v x 7
  • laikliği koruma kanunu

    4.
    Bu yasa kalktığı zaman en ağır lafları ben saydıracağım o gün.

    O zaman eşitlik ne göreceksiniz.
    1 -3 ... 1618 lll v x 7
  • gerçekten iyi mi geceler

    10.
    Bazen, bazende biraz sahlep..
    2 -1 ... 1618 lll v x 7
  • kabuk yolmak

    1.
    Kabuk demişsin ama bu bildiğin elbise değiştiriyor amına koyim.
    2 ... 1618 lll v x 7
  • gerçeği açıklıyorum

    1.
    (bkz: seks)

    Höst ulan bu ne demeyin, şu güzide günde en sonunda beni çıldırttınız, peki neden?

    'Özel mesaj almak isteyen yazarlar'
    'Dert dinlemek isteyen yazarlar'
    'itiraflar'
    'Anın görüntüsü'
    'Yazarların fotoları'
    'Yazarların saç oje xx fotoları'
    'Yazarların elleri ayakları'

    Yazarların taa.. Ulan kasmayın oğlum yavrucuklarım bu kadar bunların sonu hep libido hep boşverin ya çok oldu bu mertebeleri aşalı iğreti duruyorsunuz bak açık olun lan bu kadar dipten gelmeyin.

    Seviyorsan konuş oğlum direk mesaj at ne haber? De hayvan değilsin sen koku bırakır gibi garip başlıklara yazıp gelmesini bekleme.

    Hadi bu da kapı gibi gerçekler.
    4 -3 ... 1618 lll v x 7
  • özel mesaj almak isteyen yazarlar

    6111.
    Hep gülmüşümdür lan size gerçekten?

    Zoraki özel mesajla en fazla kaç dk sohbet ediyorsunuz? Gerçekten merak ediyorum az samimi olun.
    3 ... 1618 lll v x 7
  • bir sözlük kızına aşık olmak

    166.
    (bkz: inanır mısın şu an aglayaivoajjdjshdhk)

    Garip espri kes tevriye mi kinaye mi.
    3 -1 ... 1618 lll v x 7
  • safririk miyim neyim

    11.
    Şapşiriksin.
    2 -1 ... 1618 lll v x 7
  • antikaw anarsistt

    47.
    ıssız bir adaya düşsem yanıma alacağım tek şey, ben yanarım ama en azından insanlık kurtulur.
    8 -2 ... 1618 lll v x 7
  • gaz lambası

    7.
    Severim kendisini nostalji insanı olmak başka.
    4 ... 1618 lll v x 7
  • akluofobi

    3.
    vardır muhakkak sözlükte de böyle kızlar, neyse korkmasınla 70000 lümen ben varım burada.

    Gaz lambası niyetine.
    1 ... 1618 lll v x 7
  • bim denince akla gelenler

    69.
    EsterA.
    2 ... 1618 lll v x 7
  • matruşka

    67.
    Şimdi ki insanları betimleyen mükemmel şey.

    içiçe ibnelik akıyor hepsinden.
    2 ... 1618 lll v x 7
  • bir insanın kıymetini bilememek

    3.
    Yok amına koyim bu harbi metamfetamin kafası lsd bok yemiş *

    Narsizm akıyor paçadan diyorum.

    Tanım: bir bilmeme hadisesi.
    ... 1618 lll v x 7
  • bir anda herkesin geçmişi özlemesi

    1.
    Şaka gibi 'geçmişi özlemek' başlığına bir entry girdim ki; ohooo ben kimim lan?

    Millet yarmış geçirmiş geçmişi özleyenler havada uçuşuyor, ulan madem bu kadar özlediniz de beni mi bekliyordunuz?

    inan şaşkınım.
    1 -1 ... 1618 lll v x 7
  • beni sevenler açık oylasın

    13.
    insan şu başlığı acaba güzel bir kız mı hortlattı ümidi ile giriyor yazık ulan size, hayallerimi yıkıyorsunuz her seferinde.
    ... 1618 lll v x 7
  • yeni şeyler getiriyorum