• 30 saniye geçtikten sonra bir daha eksileme hakkı

    1.
    Zall'ın acilen yapmasını istediğim devrim niteliğinde kodlaması.

    Aynı entry'i ben her 30 saniye sonrasında bir daha eksilemek istiyorum -1-2-3 böylelikle eksiyi krebs döngüsüne sokabilirim.

    Dikkate al zall özgürlük elden gi...
    -4 ... 1618 lll v x 7
  • ant man 2

    1.
    6 temmuz 2018 de vizyona girecek film.

    hayatımda hiç sinemaya gitmedim, çok nadir film izlerim bana hitap edecek film çok zekicenin ziyadesinde olmalıdır, ant man 2 için bu kıstağı aşabilirim sanırım gerçekten izleyeceğim bir film sinemada.

    ama nasıl bir ortamda izlediğiniz de çok önemli +400 iq'dan aşağısı bir kişi bile olsa salonda büyü bozulur o derece.
    film'in konusu geleceğin en bilinmezi, kuantum fiziği ve atomaltı faaliyetler gelecekteki düşsel şekli.
    2 -4 ... 1618 lll v x 7
  • sarımsağa inanmamak

    1.
    Dün lanet olsası proletarya class işimdeyim, asansöre bindim tam 11. Kata bastım biri daha bindi diyalog;

    Elimdeki çantayı göstererek of bu ne sarımsak kokusu dedi,

    (Çantada hamburger var)
    Onda sarımsak yok dedim, bu sefer bana dönüp sen yemişsin o zaman dedi.

    Dünya sikimde değil gülüşümü yaptıktan sonra;

    +ben soğan sarımsak yemem.
    -nasıl yani?
    +hiçbir zaman yemem.(göt gibi kızardı, öyle deyince)
    -nasıl yani hiç mi? (O malum türk sorusu hiç diyorum hiç mi diyor hala)
    +hiç. (Ağla gülüşü)
    -arada bir ye ya antibiotiktir. (Bilgi içeriği verip tufaya getirecek hem de beni zaar karşısında kim var haberi yok)
    +yok antibiotik de tüketmiyorum (patlıcan moruna döndü) 7. Kata gelene kadar inanmak istemedi.

    Haftada 2 diş fırçası değiştiren insan olduğumu bilse elimi öperdi, tanımadığınız insanlara şov yapmayın hadi yavrularım *
    4 -1 ... 1618 lll v x 7
  • çorum mezarlığında ağlayan kız

    1.
    Gece mezarlıkta ağlayan kız muhabbetinin gerçeği.

    http://www.youtube.com/watch?v=Qu96n2VmqrE+
    1 ... 1618 lll v x 7
  • 200 ile viraja girmek

    1.
    Normalde arabada birileri varken yapmasamda birkaç gün önce orgasmic olarak rahatlamamla son bulan hadise.

    Bazen 200-250 ile giderken çok yavaş gidiyor gibi hissediyorum.

    iyi ki chiron alacak param yok amına koyim yoksa nanaydınız.

    Aranızda inanmayan beni tanımayan dümbükler olacaktır bu bir hava atma şov yapma sahnesi değil kendimi de yererek söylüyorum yapılacak denenecek bir şey değil, ama bazen tutamıyorum kendimi.

    Virajın eni 3-4 metre kadardı zaten arabadakiler öldük herhalde dediler lastiklerden öyle bir ses geldi ki kulaklarımda scratch atıyordu.

    Evde denemeyin.
    3 -14 ... 1618 lll v x 7
  • uludağ sözlüğü özetleyen caps

    1.
    ilber ortaylı capsleri
    9 ... 1618 lll v x 7
  • aksarayda kurtardığım kadının travesti çıkması

    1.
    Bir kaç gün önce aksaray'dayım, yok ulan yok il değil hani şu istanbul'un aksaray aksaray diye dolmuşçuların diline pelesenk olan aksaray..

    Neyse çayımı kahvemi aldım yavaştan demlene demlene gidiyorum, hafif çakır, ince ayar ilerliyorum..

    Baktım ilerde bir arbede var, yavaştan akayım bakayım ne oluyor diye, ALLAH ALLAH bir de ne göreyim..

    Afet mi afet cıgır mı cıgır afroditi kıskandıracak medusayı çatlatacak bir hatun, lavuğun elinde dayak yiyor, karının saç baş dağılmış gözüken bir yeri yok anadın mı..

    Yaklaştım aniden, ne vuruyorsun lan kıza dedim, lavuk terso yapmaz mı? Uza lan sen karışma dedi.. Bana dedi 1.80 boy 43 cm biceps 140 cm omuz genişliği olan bana bunu dedi orospu çocuğu, o an fitilini çektim içime dikili kibirin, bir yumruk vurdum lavuğa tam çenesine geldi geri adım attı attı attı 3-4 adım sonra düştü meğer hafif sarhoşmuş piç...

    Neyse kızın yanına gittim bir şeyin var mı falan diye, ananı sikeyim uzaktan her şey fluuydu, şüyuu vukuundan beter hesabı yakın resme bakınca baba ben pikine pançoz ayıktım işi, lan bir de benden büyük ibne 12 oktav bariton sesle sağol abi demez mi, beynimden aşağı karasular boşaldı, yok yoook, önemli değil diye afalladım..

    Gideceğin bir yer varsa bırakayım dedim.. (içimden söyleniyorum, Bahtını sikeyim bir karı kurtardın o da tro çıktı falan diye..)

    Yok zaten ben hep buralardayım dedi, sen bilirsin kal sağlıcakla deyip uzadım yoluma..

    Giderken ulan dedim makus talih bunu da yaptın ya.

    Helal olsun ulan sana..
    13 -5 ... 1618 lll v x 7
  • kızların kullandığı şizofrenik appler

    1.
    instagramdan bana kim baktı, face den kim profilimi açtı gibi ağır paranoya içeren uygulamalar.

    Şahit olduğumda şok olmuştum, bir insan neden bu kadar merak eder.
    7 -2 ... 1618 lll v x 7
  • ultra high temperature süt

    1.
    Sütte kullanılan bir ısıl işlem (uht) diye kısaltılıyor, yıl 2018 hala bu sütü alıyorsunuz vazgeçin hiçbir faydası ve etkisi yok iyi yönde.

    Gidin sütü sütçüden alın bulamazsanız cam şişe alın, ama asla kutu tetrapak sütler almayın.
    3 ... 1618 lll v x 7
  • senaryosu en sağlam türk dizisi

    1.
    kurtlar vadisi bu sektördeki en sağlam senaryoya sahiptir, en iyi flashbacklere sahiptir fakat burada bir apostrof gerek 'osman sınav' ayrılana kadar diziden.

    ondan sonra senaryo da tırtladı oyunculuk da konu da.
    11 -18 ... 1618 lll v x 7
  • gökyüzü dediğin sönmüş yıldızlardan ibaret

    1.
    nasus seslendirmesiyle morfem morfem double triple olan punchline diyalog.

    'asırlar boyinca bekledim, meleklerin gitmeye korktuğu yerlere'.
    1 ... 1618 lll v x 7
  • kabız ziyaretine 1 kg muzla gitmek

    1.
    Maktülü hızlıca devr i âlem seyehatine sarahaten yollayacak harekettir.
    5 ... 1618 lll v x 7
  • lan bile demeyen kız

    1.
    Nerede yaşıyorsa adresini mesaj olarak atsın bir saat sonra ellerimde çiçekler kapıda rolls royce ve nikah memuru ile oradayım dediğim kız.

    inancım yok ama hala bir hissiyatım var dünyada bir tane bile olsa kalmıştır belki.
    10 -1 ... 1618 lll v x 7
  • psikotik depresyona dönen major psikoz

    1.
    düşmanın bile başına gelmesin denilen psonun fizyolojik etkisi.
    5 ... 1618 lll v x 7
  • yoğurda inanmamak

    1.
    son aldığım 2 paket yoğurtta da plastik küçük nesne çıktı, artık yoğurda inancım kalmadı, süzgeçten geçirip yiyorum.
    3 -1 ... 1618 lll v x 7
  • gece yarısı 12 tane patso yemek

    1.
    insanın zor döneminde yanında olan patates ketçap gibi harikalıkla buluşan bir lezzet.
    2 ... 1618 lll v x 7
  • saçtan tokayı çıkarıp kafa sallama hareketi

    1.
    kadının en seksi olduğu hal, lan hadi tokayı çıkardın anladım da o upuzun saçları bir sağa bir sola savurup tek elinle neden hızlıca karıştırıp bırakıyorsun, insan olun amına koduğum yerinde akrep burcuyum.
    5 -1 ... 1618 lll v x 7
  • kurtlar vadisi erdal vs joker

    1.
    erdalın ağlata döve öldüre alacağı versus, tarihin gelmiş geçmiş en şizofreni oyunudur, babası daha da efsanedir.
    2 ... 1618 lll v x 7
  • sakal yasak olan işyerinde sakal kesmemek

    1.
    1 hafta oldu dükkanda balaklava ile geziyorum, sakal traşı nedir amına koyim hayatımda olmadığım şey, kapital kurumsal sistemine soktuğum karı kılıklıları.
    2 -1 ... 1618 lll v x 7
  • donuz sınırı

    1.
    Sanırım böyle bir sınır var son iki gündür aktif konulara yorum atan tüm yazarları donuzladım ortalama 100-200 yazar arası, fakat bazı eski donuzladıklarım donuzdan çıkmış sanki.

    Zall yapacağın işi sevim, benim amacım herkesi donuzlayıp sadece kendi yazdığımı görmekti, yook amına koyim arrogant değilim yerseniz.
    3 ... 1618 lll v x 7
  • yeni şeyler getiriyorum